سيستم دفع فاضلاب و آبها ي سطحي پاجی
سيستم دفع فاضلاب و آبها ي سطحي پاجی
ساعت | بازدید : 688 | | ( نظرات )

شيوه دفع فاضلابهاي خانگي روستاي پاجی همانند اكثر روستا هاي كشور  حتي بعضي از شهرها به شيوه غير بهداشتي ودرواقع فاقد سيستم دفع فاضلاب به شكل استاندارد مي باشد . اين فاضلابها عمدتا از طريق چاههاي جذب فاضلاب كه اصولا درحياط مسكوني حفر شده اند دفع ميگردند دربرخي موارد مشاهده  مي شود حتي فاضلاب خانگي از طريق چاهها ي جذبي جمع آوري و انبا ر نمي شوند و به جو ي و حتي رودخانه ريخته  مي شوند .

     دفع آبهاي سطحي درروستا با توجه به شيب معابر با يستي درنظر گرفت با توجه به استقرار واحدهاي مسكوني پاجی دريك بستر کوهستانی شيب عمومي روستا از يك سو به سمت جنوب و از سوي ديگر به سمت شمال مي باشد و آبهاي سطحي  روستا نيز به تبعيت از اين شيبهاي داخل معابر دفع ميگردد و با توجه به خاكي بودن بستر جاده ها باعث سايش بافت خاك معابر مي شود اما بعد از آسفالت پوشش معابر در طي اجراي طرح هادي  بهترين روش جهت دفع آبهاي سطحي با ايجاد شيب معابر به سمت انهار روستا این مشكل مرتفع خواهد شد نكته اي كه بايستي بدان اشاره داشت اين است كه با لايروبي انهار و كانالهاي موجود و بتوني نمودن انهار بهتر مي توان در اين زمنينه گام برداشت.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرزمین یاسهای سپید و آدرس pajema.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.